۱۶ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷

مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری:

تحول و بازسازی ساختارهای فرهنگی نیازمند توجه جدی است

تحول و بازسازی ساختارهای فرهنگی نیازمند توجه جدی است

مشهد- مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری بارها به تحول و بازسازی ساختارهای فرهنگی اشاره کرده‌اند و این موضوع نیازمند توجه و پیگیری جدی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عادل پیغامی در دوره دانش‌افزایی و توانمندسازی مسؤولان و اعضای شورای بسیج اساتید کشور (چالش‌ها و فرصت‌ها؛ رویکردها و راهبردها) که در مشهد مقدس درحال برگزاری است، اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید در تربیت دانشجویان و ایجاد گفتمان‌های جدید فرهنگی نقش فعالی ایفا کنند. باید تلاش کنیم تا دانشگاه‌هایمان مرجع علمی و فرهنگی برای جامعه باشند و بتوانند در تولید گفتمان‌های جدید و همسو با انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری به اهمیت زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه‌سازی و تمدن‌سازی اشاره کرد و گفت: بارها صحبت از فرهنگ شده است، اما باید به لایه‌هایی از فرهنگ توجه کنیم که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. مقام معظم رهبری بارها به تحول و بازسازی ساختارهای فرهنگی اشاره کرده‌اند و این موضوع نیازمند توجه و پیگیری جدی است.

وی افزود: بازسازی ساختارهای فرهنگی نباید تنها به معنای تغییرات سازمانی باشد. منظور از این بازسازی، تحول در ساختارهای نرم فرهنگی است.

کد خبر 6187703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha